Filipinler'de Evlensek?

Selaaam :) Bu yazıda benimle Filipinler'e geliyorsunuz, nikahlarımıza davetlisiniz!

NEDEN FiLiPiNLER? Açıkçası, tamamen tesadüf... Nilay annem ve ben sırt çantalarımızla Filipinler i keşfetmek için 4 ay önceden biletlerimizi aldık. Palawan'ın incisi El Nido ve uzun zamandır görmek istediğim Boracay listeye eklendi.

Seyahate 2 ay kala bizi kıskanan şimdiki kocam o zamanki erkek arkadaşım Sinan da EL Nido ve Boracay isimlerini duyup biletini alınca, acaba orada evlilik nasıl olur diye araştırırken, bir de baktık ki Büyükelçilik ten bize onay gelmiş 22 Kasım 2018 için... Hem şaşkın hem de coşkun şekilde herkese haber verdik.

Kardeşim Senem ve eşi Kağan ın da yeni evli bir çift olması, balayı tatillerini Filipinler de geçirmeye gönüllü olmaları + nikah şahidim sisters from another mother dostum Zeynep in biletini alması, Gülay ın bize Dubai den katılacak olması ve her okazyonun mucizesi kuzenim Ecem in enteresan aktarmalarla da olsa biletini almasıyla kişi sayımız 8 de sabitlendi. Bir baktık ki Dubai deyiz, bir baktık ki Manila dayız bir de baktık ki evlenmişiz. Her şey rüya gibiydi.

Oncelikle Manila'ya iniş yaptık. O gece Greenbelt isimli dev bir alış veriş merkezine gittik ve The People's Palace isimli çok tatlı bir Thai restoranında yemekleri ve kokteyllerin keyfini çıkardık. Ertesi gün sabah çok erken saatte Palawan Puerto Princesa'ya uçacağımız için geceyi usturuplu şekilde bitirdik ve otelimize döndük. Sabah güneş doğarken Manila'dan uçağa bindik ve Palawan'a uçtuk. Puerto Princesa havalimanına indik ve hemen bir mini van kiralayarak El Nido yollarına koyulduk. 5 saat süren yolculugumuz sonrasında çok yprgunduk ve kendimizi hemen trycyle denen "ev yapımı" araclarla Las Cabanas Beach'e attık. Gun batımı oyle guzeldi ki ertesi gün yine buraya gelmeye karar verdik.

El Nido daki 2. günümze özel tekne turuyla başladık. Tour C ile birbirinden güzel adalar ve koylar gezdik, bol bol coconut içtik ve turkuazın en güzel oldugu gizli magaralarda yüzdük. Gün batımı için tekrar Las Cabanas'a geldik ve alkıoşlarla güneşi batırdık. Güneş batar batmaz arkamdan gelen tanıdık ama oraya ait olmayan bir şarkı ile irkildim.. Bir de dönüp baktım ki, üstlerinde bikinileri, kafalarında tülden taçlar, ellerinde mumlar ve kınalar ve çaldıkları teflerle bizim kızlar bana dogru gülümseyerek geliyorlar! Nasıl şaşırdım, nasıl sevindim anlatamam. Kınalar yakıldı, göbekler atıldı, ardından güzel bir yemek ve sonrasında da bağıra cagıra sarkılar soyleyerek denize girildi.

Sonrasında otele donduk tazelendik ve yine El Nido'da sahil kenarında bır bara geldik.

Ertesi gün aksamdan kalmalıgımızıEl Nido sokaklarında lokal dukkanlarda attık ve ogle vakti aynı mini van transferle Puerto Princesa havalimanına döndük.

Manila'daki 5 yıldızlı luks otelimiz Dusit Thani'ye yerlestik ve ertesi gün Büyükelçilikteki nikahımız için hazırlandık. Nikah çok güzeldi, Turkiye Cumhuriyeti Manila Büyükelçilği, Manila'nın en guzel mahallesinde yesiller arasında bir villa. Nikahı bahcesindekıyıp yine sampanyalarla ve mini düğün pastasıyla kutladık. Otelimize dönüp daha cok sampanya ve Mustafa Sandal sarkılarıyla keyif yaptık ve Boracay'a dogru yollandık.

Boracay'da Sation 1'deki tatlılar tatlısı otelimiz Villa Caemilla'ya yerlestik ve ertesi gün de sahildeki nikahımızı yaptık. Bu kısmı kardesim'

n yazdıgı Blog'tan okuyabilir veya asagıdaki videoyu izleyebilirsiniz. Boracay'dak

tum istasyonlari gezdik, D-Mall'u arka bahcemiz yaptık ve son gun de Puka Shell Beach'e gittik ama asırı ruzgardan geri dönduk. White Beach'te 3 kere gunes batırdık ve hepsinin happy hour'unda kendimizi Boracay'a fark ettirdik :)

Donus guu son defa sabah keyfi yapıldı, denize girildi ve once trycyle, sonra tekne, sonra tekrar trycyle ile Caticlan Havaalanına vardık. Caticlan

'dan Manila'ya 1.5 saat süren ucusun ardından 6 saat havalimanında vakit gecirdik ve en sonunda Istanbul ucagımıza bindik.

Bu gezi sırasında ne profesyonel bir kameram ne de Drone um vardı, her şey Iphone 6S telefonumla çekildi. Bu yüzden ses ve görüntü kalitesi için simdiden özür dilerim. Hem çok komik, hem çok farklı hem de çok duygusal anlarıyla kesinlikle hayatımın en özel gezisiydi. Umarım bizimle birlikte bu duyguları paylaşırsınız. Hep söylediğim gibi, herkese daha çok seyahat etmesi için ilham vermek istiyorum. Bu videoları da bu yüzden yapıyorum. Buna benzer videolarımı izlemeye devam etmek istiyorsanız, kanalıma abona olup, zil şeklindeki butonu tıklayarak video yüklediğim zaman bundan hemen haberdar olabilirsiniz.

Ehh.. hayatımın en özel anlarından birini sizinle paylaştım, benim yanımda yeriniz artık ayrı :)